Exercitii de forta pentru majorete

excercitii1 Exercitii de forta pentru majoreteDansul şi majoretele merg mână în mână, deci nu e de mirare dacă mişcarea prin dans poate ajuta sportivi să ajungă maximul nivel al condiţiei lor fizice. Pentru a ajuta majoretele din echipa dumneavoastra să fie într-o condiţie fizică mai bună, expertul în fitness, Eva Redpath şi Jaclyn Butterfield, director de dans din Costa Mesa, au creat nişte miscări grozave! Urmareşte mişcările, învaţă-le şi punele în aplicare pas-cu-pas împreuna cu majoretele din echipa la care sunteţi instructor.

• Power Plié

Avantaj: Nu există niciun antrenament de baza în dans fara plié-uri. Dansatorii folosesc aceste mişcări pentru a-şi imbunătăţii detenta în salturi, şi astfel pot face şi majoretele dumneavoastră.
1. Rugaţi majoretele să adopte prima poziţie.
2. Se ridică pe pingea, menţinând coapsele încordate.
3. Coboară încet într-un plié, având spatele drept şi călcâiele ridicate de pe sol în tot acest timp. Mişcarea se repetă de patru ori. La ultima repetiţie, se vor efectua 8 coborâri mai scurte.
Număr de seturi: 3
Sfat: Pentru rezultate rapide, asiguraţi-vă că menţine tot corpul drept şi bazinul în faţă.

exercitii2 Exercitii de forta pentru majorete• Gravity Stretch

Avantaj: Acest exercitiu ajută la creşterea mobilităţii majoretelor.
1. Majoreta stă întinsă pe spate şi cu picioarele ridicate la 90 de grade.
2. Departează usor picioarele şi menţine poziţia pentru cel puţin un minut.
3. Departează picioarele până când ajunge cât mai aproape de podea
şi mentine pentru încă un minut.
Timp de lucru: Mai mult de 2 minute.
Sfaturi: Majoretele trebuie să aibă picioarele întinse pe tot parcursul exerciţiului.

 

 

 

• Foarfeca

Avantaje: Orice dansator trebuie să aibă picioareleexercitii3 Exercitii de forta pentru majorete tonifiate, iar acest exerciţiu este special conceput pentru ca face acest lucru. Muşchii coapsei interioare a majoretelor dumneavoastra vă vor mulţumi pentru aceasta!
1. Majoreta stă întinsă pe spate şi ridică picioarele la un unghi de 90 de grade. Picioarele sunt poziţionate unul în faţa celuilalt, iar vârfurile sunt întinse.

2. Executând mişcări rapide, majoreta incrucişează picioarele de doua ori, şi apoi depărtează picioarele menţinandu-le întinse.
3. Revine în poziţia iniţială şi repetă exerciţiul
Seturi: 2 seturi de 16 repetări
Sfaturi: Asiguraţi-vă că execută acest exerciţiu într-un ritm rapid, menţinând picioarele întinse.

exercitii4 Exercitii de forta pentru majorete• Totul despre atitudine

Avantaje: Este un exerciţiu amuzant şi ajuta la tonifierea muşchilor fesieri
1. Din poziţia şezut, majoreta îşi duce piciorul stâng în faţa ei şi piciorul drept în spate. Ambele picioare sunt îndoite.
2. Ea ar trebui să îşi pună mâinile pe genunchii din faţă şi să ridice piciorul din spate de pe podea. Exerciţiul trebuie repetat şi pe cealaltă parte.
Seturi: Ridicare se repetă de 8 ori, menţinând câteva secunde ultima poziţie.
Sfaturi: Asiguraţi-vă că menţine spatele drept.

 

 

• Do the twistexercitii5 Exercitii de forta pentru majorete

Avantaje: Forţa este necesară în executarea mişcărilor din coregrafie şi acest exerciţiu de yoga vă ajută în acest sens majoretele din echipa dumneavoastră.
1. Majoretele îşi întind bratele înainte şi flexează genunchii. Asiguraţi-vă ca genunchii nu depăsesc vârful picioarelor.
2. Din poziţia iniţială, îşi trece sprijinul pe brate, menţinând genunchii flexaţi.
3. Desprinde un picior de pe sol şi îndoaie braţele ca într-o flotare, în timp ce rasuceşte din piciorul rămas pe sol până când acesta ajunge cu călcâiul pe sol. Se va repeta exerciţiul şi cu piciorul opus.
Seturi: 2 de cate 5 repetiţii
Stafuri: Asiguraţi-vă că majoretele îşi distribuie greutatea corpului şi pe braţe.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *