Alimentatia unei majorete

Bananele, avocado si cerealele integrale cresc rezistenta fizicaWondergirls k food1 05 Alimentatia unei majorete

Pentru a face fata antrenamentelor de majorete, cel mai important lucru este alimentatia corecta. Ea ne ajuta sa sporim efectele exercitiilor fizice.

‘Este important sa stim cum sa alegem ceea ce mancam, deoarece nu se poate obtine o crestere a masei musculare fara un aport proteic. in astfel de situatii este necesara o alimentatie bogata in carne, peste si lactate’, a explicat specialistul Tim Lawson, membru al Asociatiei Britanice de Sport, citat de ‘Daily Mail’.

Potrivit acestuia, pentru activitatile care necesita rezistenta fizica sporita, precum joggingul, inotul, mersul pe bicicleta sau fotbalul, cel mai bun combustibil este format din alimente precum bananele, avocado, musli si cereale integrale.

Hidratati-va cu ceai verde

Cu 30 de minute inainte de a incepe antrenamentul, mancati alimente care sa va ofere energie, precum fructele si batoanele cu nuci. Ceaiul verde este cea mai indicata bautura, deoarece contine antioxidanti si cafeina, care ofera energia necesara
Dupa o ora de la antrenament consumati mancaruri bogate in carbohidrati: mancare de legume sau legume la gratar. Adaugati o salata verde si un pahar de suc de morcovi sau portocale pentru obtinerea mineralelor si a vitaminelor necesare.

Mancare pentru cresterea energiei

Inainte de antrenamente nu trebuie sa va incarcati organismul cu mancaruri grele. Cu 20 de minute inainte de a incepe este indicata o gustare formata din alimente usoare: o cana de ceai sau cafea si o banana, o para sau un mango. Mancati la o ora dupa ce ati incheiat aceasta activitate. Ouale, painea prajita si sucurile naturale din mere sau din portocale se numara printre alimentele indicate, deoarece contin vitamina C, betacaroten si antioxidanti.

Cu o jumatate de ora inainte de a merge la antrenament este indicat sa consumati o banana si paine de secara pentru a putea face fata efortului intens. Daca antrenamentul este unul mai lung decat in mod normal, cum sunt cele dinaintea campionatelor, mancati un sanvis cu sunca si cascaval deoarece contine proteine.

Dupa ce ati incetat aceasta activitate consumati alimente pentru restabilirea nivelului energetic al organismului: legume cu pui, ton, cartofi copti. Doua cani de ceai verde va vor ajuta sa va rehidratati.

Carbohidratii mentin rezistenta cardiovasculara

Pentru a avea energia necesara practicarii acestui sport de echipa, este indicata o alimentatie bogata in carbohidrati, necesari mentinerii rezistentei cardiovasculare, si in proteine, pentru cresterea masei musculare. Alimentele indicate sunt cartofii copti, salata verde si rosiile. La o ora dupa ce ati incetat activitatea mancati cartofi, legume verzi, friptura de vita sau de pui.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *